پندانه

پندانه

داستانی زیبا برای شما

 

مادر اولم که ...

 

مادر پسر هشت ساله ای فوت کرد و پدرش با زن دیگری ازدواج کرد.یک روز پدرش از او پرسید:((پسرم به نظرت فرق بین مادر اول و مادر جدید چیست؟))

پسر با معصومیت جواب داد:((مادر اولی ام دروغگو بود اما مادر جدیدم راستگو است.))

پدر با تعجب پرسید:((چطور؟))

پسر گفت:((قبلا من هر چقدر با شیطنت هایم مادرم را اذیت میکردم می گفت اگر اذیتش کنم از غذا خبری نیست اما من به شیطنت هایم ادامه میدادم.

با این حال وقت غذا صدایم میکرد و به من غذا میداد،ولی حالا هر وقت شیطنت میکنم مادر جدیدم میگوید اگر از اذیت کردن دست برندارم به من غذا نمیدهد

والآن دو روز است که من گرسنه ام.))

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت10:16---10 مهر 1395
عاالی بود

سلام وبلاگت حرف نداره...موفق باشی
پاسخ:مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ چهار شنبه 7 مهر 1395 ] [ 21:31 ] [ گل نرگس ]
[ ]