مثل این باشید،تا من دنبال شما بیایم

مثل این باشید،تا من دنبال شما بیایم

یکی از علمای بزرگ - مرحوم آیت الله سید باقر مجتهد سیستانی، پدر آیت الله سید علی سیستانی و مرحوم سید محمود سیستانی-در مشهد مقدس برای آنکه به محضر امام زمان

(عج) شرفیاب شود،ختم زیارت عاشورا  را در چهل جمعه هر هفته در مسجدی از مساجد شهر آغاز می کند. ایشان فرمودند:(در یکی از جمعه های آخرین،ناگهان شعاع نوری را مشاهده کردم کهاز

خانه نزدیک آن مسجدی که من در آن مشغول به زیارت عاشورا بودم ، میتابید. حال عجیبی به من دست داد،از جای برخاستم و به دنبال آن نور به در آن خانه رفتم. خانه کوچک و فقیرانه ای بود،

از درون خانه نور عجیبی میتابیددر زدم، وقتی در را باز کردند،مشاهده کردم حضرت ولی عصر(عج) در یکی از اتاق های آن خانه تشریف داشتند و در آن اتاق جنازه ای را مشاهده کردم که پارچه 

ای سفید به روی آن کشیده بودند.وقتی من وارد شدم و اشک ریزان سلام کردم،حضرت فرمودند:چرا این گونه دنبال من می گردی و رنج ها را محتمل می شوی؟ مثل این باشید(اشاره به آن جنازه

کردند) تا من دنبال شما بیایم. بعد فرمودند: این بانویی است که در دوره ی بی حجابی (رضا خان پهلوی) هفت سال از خانه بیرون بیرون نیامده،تا مبدا نامحرم او را ببیند.

بیایید مثل این بانو باشیم نه اینکه خود را در خانه زندانی کنیم نه ،حجابمان را رعایت کنیم ، کسی که مورد اذیت نامحرم قرار  میگیرد به خودش افتخار نکند که زیبا است،بلکه آن قدر بی ارزش 

که هر انسانی به راحتی میتواند او را مورد اذیت قرار دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ جمعه 12 شهريور 1395 ] [ 20:1 ] [ گل نرگس ]
[ ]